125

انسداد وبائی امراض کےلئے چین کے ڈیجیٹل ہیلتھ کوڈ کا موثر استعمال

(خصوصی رپورٹ):-

چین نے کرونا وائرس کے تدارک اور احتیاطی تدابیر کے حوالے سے گزشتہ سال میں 900 ملین افراد کو مرکزی قومی حکومت کے پلیٹ فارم کے ذریعہ صحت کوڈ جاری کیا گیا ہے۔
جس کے تحت ملک میں کوویڈ ۔19 کی روک تھام اور کامیابی سے کنٹرول حاصل کیا۔

چائنا انٹرنیٹ نیٹ ورک انفارمیشن سینٹر کے ذریعہ جاری کردہ حالیہ رپورٹ میں اشارہ کیا گیا ہے کہ اس سہولت سے 40 ارب سے زیادہ افراد کے لئے متعلقہ منی پروگرام کو قابلِ استعمال بنایا جا سکتا ہے۔

اب تک ، چین کے بیشتر علاقوں میں ہیلتھ کوڈ کے ضابطوں کی باہمی شناخت کا احساس ہوچکا ہے ، اور اس حوالے سے انفارمیشن شیئرنگ سمیت مختلف پہلوؤں میں قومی حکومت کے خدمت کے پلیٹ فارم اہم زمہ داری ادا کر رہے ہیں۔

ان ہیلتھ کوڈ کے ضوابط کی مدد سے لوگ اب ان علاقوں میں زیادہ آسانی سے سفر کرسکتے ہیں ، کیونکہ انہیں مربوط قومی حکومت کے خدمت کے پلیٹ فارم کے ذریعہ فراہم کیے گئےاور ان صحت کوڈ کے ساتھ بیکنگ چوکیاں پاس کرنے کی اجازت ہے جو صحت کی حیثیت کی نمائندگی کرتی ہے جس میں انہیں ان متعلقہ خطوں میں جانے کے لیے نہیں ایک “سبز” ہیلتھ کوڈ دیا گیا ہے۔

حال ہی میں مشرقی چین کے صوبے جیانگ سو سے مشرقی چین کے صوبے جیانگ کے دارالحکومت ہنگزو تک کاروباری سفر کرنے والے وو نامی ایک شخص نے قومی ہیلتھ کوڈ کی افادیت جو اجاگر کرتے ہوئے کہا کہ
“ہنگژوڈونگ ریلوے اسٹیشن پر ، میں نے سیکیورٹی گارڈز کو قومی حکومت کے خدمت کے پلیٹ فارم پر اپنا ہیلتھ کوڈ دکھایا اور انہوں نے مجھے چوکی سے گزرنے دیا۔ صحت کا کوڈ اب ایک ڈیجیٹل شناختی کارڈ کی طرح ہے ، “

وو نے محسوس کیا کہ COVID-19 وبائی بیماری کے پھیلنے کے بعد سے ان کا حالیہ سفر بہت آسان تھا ، کیونکہ قومی حکومت کی خدمت کے پلیٹ فارم کے ذریعہ اس کا ڈیجیٹل ہیلتھ کوڈ بھی ہانگجو میں موثر تسلیم کیا گیا ہے ، جس کا مطلب ہے کہ وہ باآسانی سفر کر سکتے ہیں۔
اس طرح سے وہ
مقامی صحت اتھارٹی سے نئے ہیلتھ کوڈ کے لئے درخواست کیے بغیر شہر میں عوامی مقامات کی بآسانی مستفید اور سفر کر سکتے ہیں۔

لوگوں کی نقل و حمل اور بین الصوبائی نقل و حرکت کی سہولت کے علاوہ ، چین کا ڈیجیٹل ہیلتھ کوڈ میکانزم لوگوں کی سہولت اور سہولت کے لئے شروع کی جانے والی مختلف خدمات مثلا طبی علاج اور شہری خدمات میں کارکردگی کو بہتر بنانے میں نمایاں کردار ادا کررہا ہے۔

مشرقی چین کے صوبہ فیوجیان نے ایک پروگرام نافذ کیا ہے جو ڈیجیٹل ہیلتھ کوڈ ، میڈیکل انشورنس تصفیہ کوڈ ، اور مالی ادائیگی کوڈ کو مربوط کرتا ہے۔ متعلقہ افعال فوزیان صوبائی صحت کمیشن کے زیر انتظام 14 اسپتالوں نے اپنائے ہیں اور ان میں 36.8 ملین سے زیادہ افراد شامل ہیں۔

جنوبی چین کے صوبہ گوانگ ڈونگ میں ، ڈیجیٹل ہیلتھ کوڈ نے 70.97 ملین باشندوں کو مناسب طبی اور صحت کی سہولیات سے لطف اندوز کرنے میں مدد فراہم کی ہے۔ ہر شہری کا ایک ہی ہیلتھ کوڈ ہوتا ہے ، اور اس کے ساتھ ہی مالک صوبے کے کسی بھی طبی اور صحت کے اداروں میں خدمات سے لطف اندوز ہوسکتا ہے۔

ہانگزو نے شہریوں کا ہیلتھ کوڈ ، ڈیجیٹل ہیلتھ کارڈ اور ڈیجیٹل سوشل سیکیورٹی کارڈ ، اور متعلقہ اداروں اور حکام کے مابین رابطے اور معلومات کے تبادلے کو فروغ دیا ہے۔ توقع ہے کہ اس طرح کے انضمام سے شہر کے مزید شعبوں میں توسیع کی جائے گی جیسے پبلک ٹرانسپورٹ ، تجارت اور تجارت کے علاوہ سیاحت بھی۔

چائنا الیکٹرانکس اسٹینڈرڈائزیشن انسٹی ٹیوٹ کے انفارمیشن ٹکنالوجی ریسرچ سنٹر کے ڈائریکٹر چاؤ پنگ نے کہا کہ مختلف اطلاق اور پروگراموں کے انضمام کو فروغ دینے کے لئے مزید کوششوں کے ساتھ ، ہیلتھ کوڈ لوگوں کی زندگیوں میں تیزی سے اہم کردار ادا کرنے جا رہا ہے۔

چاؤ نے کہا کہ ہیلتھ کوڈ کے اطلاق سے نہ صرف سفر ، بلکہ بزرگوں کی آن لائن طبی نگہداشت اور صحت کی دیکھ بھال جیسے شعبوں میں بھی خدمات کا اہم ترین جزو ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ مستقبل میں ، صحت بیمہ انشورنس جیسے سماجی تحفظ کے شعبوں میں بھی استعمال ہوگا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں