214

چین بین الاقوامی امپورٹ ایکسپو جدید دنیا کی معاشی تعمیر کیلئے پر عزم

(خصوصی رپورٹ)-:

دنیا کے پہلےدرآمدی قومی سطح کے ایکسپو کے طور پر ، چین انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو (CIIE) بین الاقوامی جدت اور تعاون کو فروغ دینے کا ایک بہترین پلیٹ فارم ہے۔ ایونٹ میں ابھرنے والی نئی مصنوعات ، ٹکنالوجی اور خدمات نے عالمی تعاون کو زبردستی مضبوط کیا ہے۔

چیف آپریٹنگ آفیسر اور ڈیکاتھلون چین کے سینئر نائب صدر پاسکل بیزارڈ نے کہا کہ کمپنی سی آئی آئی ای کا براہ راست فائدہ اٹھانے والی ہے جو عالمی جدت اور تعاون کو فروغ دیتی ہے۔
اس نے مکمل طور پر خود مختار انوینٹری روبوٹ – ٹیلی کے بارے میں ایک کہانی پیپلز ڈیلی کے ساتھ شیئر کی۔ ڈیکاتھلون خریدار کی حیثیت سے 2018 میں پہلی بار CIIE میں شامل ہوا۔ بیزارڈ نے کہا ، “تب ہم اپنے ڈیجیٹلائزڈ عالمی نئے خوردہ تصور کا حل تلاش کر رہے تھے۔

یہ سی آئی آئی ای میں تھا ، ہم نے ایک سمارٹ روبوٹ کمپنی کے ساتھ تعاون کا معاہدہ کیا تھا ، اور اس طرح ٹیلی کو صرف 10 ماہ میں تیار کیا گیا تھا۔”
ایک سال بعد ، ڈیکاتھلون نے دوسرے CIIE میں بطور نمائشی شرکت کی اور دنیا میں پہلی بار سمارٹ روبوٹ ٹلی کی نقاب کشائی ، جس نے عالمی توجہ مبذول کروائی۔ اس سال جنوری میں ، ٹیلی کو شنگھائی میں ڈیکاتھلون کے ایک خوردہ اسٹور میں ملازمت میں ڈال دیا گیا تھا۔ بیزارڈ نے نوٹ کیا ، “ہم جدت طرازی میں سرمایہ کاری کرتے رہیں گے اور کھلے پورے صنعتی چین تعاون کی تلاش میں رہیں گے۔”

متعدد مصنوعات نے سی آئی آئی ای میں اپنی پہلی پوزیشن ختم کی ، جس میں ایرومووبی کی اڑتی ہوئی کار ، ایک بہت بڑا مشین ٹول ہے جس کی صحت سے متعلق 4 مائکرون ہیں ، اور ایک الٹرا وائیڈ اینگل فنڈس کیمرہ نمائش پہلے CIIE کے ساتھ ساتھ دنیا کا سب سے پتلا اور مختصر ترین انسولین ہے۔ انجکشن انجکشن ، تعمیراتی فضلے کا ایک پلورائزر ، اور ایریز ایبل لیزر سسٹم جو دوسرے CIIE میں دکھایا گیا ہے۔

بتایا جاتا ہے کہ تیسرا سی آئی آئی ای نمائش کنندگان کو اپنی مصنوعات کی شروعات کے لئے ایک پلیٹ فارم تشکیل دے گا ، اور اس تقریب کے دوران درجنوں لانچنگ تقاریب کا انعقاد متوقع ہے۔

انٹرپرائزز نئی مصنوعات ، ٹیکنالوجیز اور خدمات کے ساتھ ایونٹ میں شامل ہوں گے ، اور آدھے سے زیادہ مصنوعات تیسری CIIE میں اپنی دنیا میں پہلی پوزیشن حاصل کریں گی۔
23 اکتوبر کو ، تیسری سی آئی آئی ای کی پہلی نمائش ، جرمن کمپنی ورٹجن گروپ کے ذریعہ تیار کردہ W380CR کولڈ ان پلیس ری سائیکلر ، اس نمائش کے مقام پر قومی نمائش اور کنونشن سنٹر (شنگھائی) پہنچا۔

یہ مشین ، جس کا وزن 52 ٹن ہے ، بغیر کسی رکاوٹ کے 3.8 میٹر چوڑائی ، 30 سینٹی میٹر موٹی ڈامر فرش کو ایک ہی پاس میں بنا سکتا ہے۔ ورٹجن گروپ ، پہلی بار سی آئی آئی ای میں آرہا ہے ، گرین روڈ کی تعمیر اور بحالی میں اپنی جدید ٹیکنالوجیز اور مصنوعات کو اجاگر کرے گا۔

روکے دواسازی چین کے جنرل منیجر چاؤ ہانگ نے کہا ، “COVID-19 کی طرف سے درپیش چیلنجوں کا مقابلہ کرتے ہوئے ، طبی جدت طرازی ، جیسے جینیاتی جانچ کے ساتھ ساتھ منشیات اور ویکسین کی نشوونما کے لئے لوگوں کی مانگ میں بھی بہتری آئی ہے۔” کمپنی سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ تیسری CIIE میں صحت عامہ کے ہاٹ اسپاٹ مصنوعات کی ایک سیریز کی نمائش کرے گی۔ انہوں نے کہا ، “کثیر القومی اداروں کے لئے ایک اہم پلیٹ فارم کی حیثیت سے ، CIIE نے کاروباری اداروں اور حکومت اور کاروباری اداروں کے مابین مواصلات کا ایک پل قائم کیا ہے ،” انہوں نے مزید کہا کہ جدت کی کوئی سرحد نہیں ہے ، اور اس میں باہمی تعاون کو آگے بڑھایا جائے گا۔

میکلین چین کے صدر اور سی ای او کامران واسوفی نے کہا ، “سی آئی آئی ای میں ، جدت طرازی نہ صرف مصنوعات اور ٹیکنالوجیز کے ذریعہ پیش کی جاتی ہے ، بلکہ اس حوالے سے اثرات بھی مرتب کرسکتی ہے ،

جو جدت اور تعاون کے فوائد کو ظاہر کرتی ہے ، اور جدید ٹیکنالوجیز میں مواصلات کو فروغ دیتی ہے ،” میکلین چین کے صدر اور سی ای او واسوفی نے کہا۔
کروشیا کے وزیر اعظم آندرج پلینکووچ نے ایک بار کہا تھا کہ تجارت جتنی بھی چیز بدعت کو متحرک نہیں کرتی ہے۔ جب دنیا چوتھے صنعتی انقلاب کی تیاری کر رہی ہے ، تو چین نے تکنیکی ترقی میں بہت سی کامیابیاں حاصل کیں ، انہوں نے مزید کہا کہ ٹیکنالوجی دنیا کو قریب تر لا رہی ہے۔

انسانیت کو درپیش مشترکہ چیلنجوں کا جواب دینے کے لئے ممالک کو مل کر کام کرنا چاہئے۔

کوئی ملک آزاد جدت مرکز نہیں بن سکتا یا اختراع کے نتائج سے خصوصی طور پر لطف اٹھا سکتا ہے۔ بدعت کا استعمال کسی غار میں گہرا دفن ہونے والا خزانہ ہونے کی بجائے پوری دنیا کے فائدے میں ہوگا۔ چین تنہا ترقی نہیں کرسکتا ، اور دنیا کی خوشحالی کو چین کی کوششوں کی بھی ضرورت ہے۔

ملک ترقی کے دروازوں کے ساتھ کھلے دروازوں کے ساتھ ، عالمی جدت اور ترقی کو فعال طور پر شامل ہونے اور فروغ دینے کے ساتھ ترقی کا حصول جاری رکھے گا ، اور جدت کے نتائج کو دنیا کے ساتھ شئیر کریں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں